×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/04/11 - 11:05
  • بازدید : 1136
  • تعداد بازدید : 173
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مدیریت دانشجویی:

انتصاب دکتر علی حبیب زاده شجاعی

دکتر خدا دوست معاون دانشجویی فر هنگی دانشگاه طی حکمی دکتر علی حبیب زاده شجاعی را به سمت سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب کرد...

متن ابلاغ به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی حبیب زاده شجاعی

سلام علیکم

               با عنایت به مراتب تعهد، سوابق اجرایی و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه های مختلف اجرایی و اجتماعی و فرهنگی به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه" منصوب می گردید. امید است با توکل بر ذات اقدس پروردگار متعال و با به کار گیری تمام توان و تجربه خویش و جلب تعامل و همکاری اساتید و کارکنان صاحب فکر و تجربه و جذب مشارکت حداکثری دانشجویان عزیز در انجام امور محوله موفق و موید باشید. انتظار دارم با رعایت انصاف و عدالت با هماهنگی کامل اینجانب و در قالب محورهای ذیل اقدام فرمایید.

 

1- بهینه سازی فضای زندگی و تأمین نیازهای اولیه معیشتی ، رفاهی و فرهنگی برای دانشجویان .

2-  برنامه ریزی در خصوص مسائل رفاهی ، خوابگاهی و امور تغذیه دانشجویان.

3- اجرای دقیق قوانین ، آئین نامه ها و بخشنامه های دانشجویی.

4- پیگیری امور مربوط به بیمه خدمات درمانی و بیمه حوادث دانشجویان .

5- مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و فعالیت های فوق برنامه در خوابگاههای دانشجویی.

6- نظارت و کنترل برنامه سرویس های ایاب و ذهاب خوابگاههای دانشجویی.

7- استفاده بهینه از منابع و امکانات و ارتقاء خدمات رفاهی و توسعه و تعمیم فعالیت های خوابگاهی دانشجویان.

8- اجرای سیاستها و خط مشی های تعیین شده در خصوص امور رفاهی و خوابگاههای دانشجویان .

9-  تنظیم برنامه های لازم جهت برقراری ارتباط مناسب بین اساتید و دانشجویان .

10- برنامه ریزی جهت اسکان دانشجویان و تنظیم ضوابط آن و همچنین تامین و اداره خوابگاههای دانشجویی و مراقبت در مسائل انضباطی آنها .

11- انجام خدمات مربوط به ارائه کمکهای مالی و وامهای دانشجویی به دانشجویان واجد شرایط .

12- انجام امور مربوط به تسویه حساب وامهای صندوق رفاه دانشجویان .

13-  نظارت و هماهنگی در کلیه امور دانشجویی دانشکده ها و گروههای آموزشی .

14- نظارت بر حسن اداره سلف سرویس و خوابگاههای دانشجویی از لحاظ کیفیت و کمیت ،تغذیه و بهداشت محیط .

15-  برنامه ریزی جهت به کارگیری دانشجویان در امور مختلف .

16- نظارت بر انجام امور مشاوره و ارائه راهنمائیهای لازم در زمینه های تحصیلی ،شغلی و شخصی به دانشجویان .

17- انعکاس نظارت و پیشنهادات دانشجویان به مدیران ذیربط  .

18- بررسی نیازهای پرسنلی ،تدارکاتی و تجهیزاتی واحدهای تابعه و انعکاس به مراجع ذیربط

19- انجام سایر امور محوله و نظارت برحسن اجرای فعالیت های واحدهای تحت سرپرستی

بدیهی است با توجه به ارزشهای سازمانی حاکم بر حوزه مدیریت امور دانشجویی دانشگاه و اقتضای یک برنامه ریزی علمی و اصولی، وضعیت دانشجویی، رفاهی و اجتماعی دانشگاه و نیز اثربخشی فعالیتهای صورت گرفته، به صورت مستمر می بایست ارزیابی و گزارش شود.

 

دکتر محمود خدادوست

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه

  • گروه خبری : امور دانشجویی,آرشیو
  • کد خبر : 80065
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست