شرح وظایف مدیریت دانشجویی
1- برنامه ریزی در خصوص مسائل رفاهی، خوابگاهی و امور تغذیه دانشجویان
2- بهینه سازی فضای زندگی و تأمین نیازهای اولیه معیشتی، رفاهی و فرهنگی برای دانشجویان ساکن در خوابگاهها
3- اجرای دقیق قوانین، آئین نامهها، بخشنامهها و فعال سازی شوراها و کمیته های مرتبط
4- مشارکت در اجرای برنامه های حوزه های معاونت در خوابگاههای دانشجویی و پاویون ها
5- نظارت و کنترل برنامه سرویس های ایاب و ذهاب خوابگاههای دانشجویی
6- استفاده بهینه از منابع و امکانات و ارتقاء خدمات رفاهی و توسعه و تعمیم فعالیت های خوابگاهی دانشجویان
7- اجرای سیاستها و خط مشی های تعیین شده در خصوص امور رفاهی و خوابگاههای دانشجویان
8- تنظیم برنامه های لازم جهت برقراری ارتباط مناسب بین اساتید و دانشجویان و خانواده ها
9- برنامه ریزی جهت اسکان دانشجویان و تنظیم ضوابط آن و همچنین تامین و اداره خوابگاههای دانشجویی و مراقبت در مسائل انضباطی آنها
10- پیگیری امور مربوط به بیمه های دانشجویان
11- انجام خدمات مربوط به ارائه کمکهای مالی و وام های دانشجویی به دانشجویان واجد شرایط
12- انجام امور مربوط به تسویه حساب وام های صندوق رفاه دانشجویان
13- نظارت و هماهنگی در کلیه امور دانشجویی دانشکده ها و گروههای آموزشی
14- نظارت برحسن اداره سلف سرویس و خوابگاههای دانشجویی و ارتقاء کیفیت تغذیه و بهداشت محیط
15- برنامه ریزی جهت فعالیت دانشجویی در امور مختلف
16- نظارت بر انجام امور مشاوره و ارائه راهنمائی های لازم
17- انعکاس نظارت و پیشنهادات دانشجویان به مدیران و رؤسای ذیربط
18- بررسی نیازهای پرسنلی، تدارکاتی و تجهیزاتی واحدهای تابعه و انعکاس به مراجع ذیربط
19- بهره گیری از ابزارهای نوین مدیریتی و جلب مشارکت صاحبنظران، مدیران و کارکنان مؤمن، متعهد و دلسوز در راستای اهداف و برنامههای معاونت
20- انجام سایر امور محوله و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های واحدهای تحت پوشش